Sazka se po vzoru dalších společností rozhodla zákazníky připoutat ke svým službám věrnostním programem. Tento věrnostní program odstartuje ještě tento měsíc a ponese název Sazka Klub.
Sazka Klub bude fungovat poměrně běžným způsobem. Zákazník dostane plastovou věrnostní kartičku, kterou bude přikládat v obchodu při nákupu služeb. Na tuto kartičku, respektive na konto, k němuž se kartička bude vázat, pak budou v závislosti na útratě přibývat body.
Za získané body potom zákazníci budou získávat různé výhody, především slevy na další nákupy či bonusy, jako třeba sázky zdarma.
Do budoucna chce Sazka svůj věrnostní program rozšiřovat hned na několika úrovních. Předně chce přinést možnost sbírat body prostřednictvím mobilní aplikace. Kromě toho by pak chtěla rozšířit nabídku výhod i o hodnotné odměny jako jsou lístky na koncerty, elektronika a tak podobně.
Do Sazka Klubu se případní zájemci budou moci zaregistrovat na kterémkoliv místě osazeném terminálem Sazky.
Další velmi zajímavou výhodou pak bude možnost uložit si na kartičku svá oblíbená čísla. Zákazník tak nebude muset složitě vyškrtávat sázenky. Obchodníkovi prostě jen předloží kartičku, která po naskenování rovnou připraví tiket.
Aleš Veselý, marketingový šéf Sazky, vidí přednosti věrnostního programu Sazky (respektive kartičky, na níž je program navázaný) i na dalších frontách. Podle něj by lidé díky kartičce měli ušetřit spoustu času při zjišťování výher. Kromě toho se prý klientům už nikdy nestane, že by jejich výherní tiket omylem skončil v koši.
Věrnostní program, který zákazníkům přináší jisté výhody, se vždycky hodí. Na druhou stranu – trošku se bojíme, že až do své peněženky budeme cpát další věrnostní kartu, tak se nenávratně rozsype. Karet tohoto typu je v dnešní době takové množství, že člověk pomalu ztrácí přehled. No ne?