Účtenková loterie pomalu finišuje, ke spuštění by mělo dojít 1. listopadu. Ministerstvo financí proto už začalo hledat dodavatele automobilů, které budou druhou nejvyšší měsíční cenou. A kromě toho si už zajistilo zastřešovací logo.
Logo účtenkové loterie je velmi výrazné. Tvoří ho nápis „Účtenkovka“, v němž je každé jedno písmeno jinak barevné. A zaujme také moderní čistý font.
O vytvoření loga se postarala grafická designérka Hana Kolbe. Jak ukazuje smlouva, cena za vytvoření loga činí 80 000 korun bez DPH (s DPH cca 96 800).
Smyslem účtenkové loterie je zvýšit zájem lidí o vydávání účtenek z EET, což by mělo podpořit řádný výběr daní. Účtenková loterie bude probíhat v měsíčních cyklech. Už teď je jasné, že hlavní cenou bude 1 milion korun, druhou hlavní cenou potom SUV v hodnotě 400 tisíc korun. Celkově by se mělo jednat o více jak 20 000 cen. Na účtenkovou loterii má MF vyhrazeno 65 milionů korun ročně.
Podoba nového loga následuje:
Přidejte se na Facebook/uctenkovka-vysledky